عشقم رفت... (شاید اخرین آپ وصال)


خودمو خودت

         دیگه ندارم طاقتی دیگه نمونده فرصتی

بذار یکم نگات کنم شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس با دل خوش رهات کنم

بر وبه راه جاده ها شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه تو رو تو آغوش بگیرم

به من بگی دوستت دارم جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونت بزارم پای روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه به من بگی دوستم داری

اما همش خیاله که تو رو دوباره ببینم

اگه که پیشم نباشی تو اوج غربت می میرم

اگه یه روز تنها شدی چشمات به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره یکی

دوستت داره هنوز

 

دلم خیلی برات تنگ میشه ...

 



نظرات شما عزیزان:

behnamhoseyni
ساعت12:10---13 ارديبهشت 1391
وای وای
من عــــــــــــــــــــــــاشق این آهنگم
کلی خاطره بااین آهنگ دارم
مرسی ازاینکه بعد ازمدتها این آهنگو بازم به یادم آوردی


behnam
ساعت19:02---22 اسفند 1390

چرا؟


saman
ساعت18:12---12 دی 1390
salam
manm aziz asheghetam
weblog ghashang v dostdashtani dari
tanham nazar baz ham b man sar bezan


fateme
ساعت16:07---11 شهريور 1390
sala.webet fogholadas.be manam sar bezan upam.mer30.bye.

تنها
ساعت18:51---27 تير 1390
در پشت چارچرخه فرسوده ای / كسی
خطی نوشته بود:
"من گشته ام نبود !
تو دیگر نگرد
نیست!"...

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان:
ما را تمام لذت هستی به جستجوست.
پویندگی تمامی معنای زندگی ست.
هرگز
"نگرد! نیست"
سزاوار مرد نیست...
""فریدون مشیری""


تنها
ساعت14:51---22 تير 1390
-´´´´#####´´´´´´####.•*
´´########´´#######.•*.
´############´´´´###.•*
#############´´´´´###.•*
###############´´###..•*
############### ´###..•*
´##################.`
´´´###############..•*
´´´´´############.*.•*
´´´´´´´#########.`.•*
´´´´´´´´´######..•*
´´´´´´´´´´´###..•*

-´´´´#####´´´´´´####.•*
´´########´´#######.•*.
´############´´´´###.•*
#############´´´´´###.•*
###############´´###..•*
############### ´###..•*
´##################.`
´´´###############..•*
´´´´´############.*.•*
´´´´´´´#########.`.•*
´´´´´´´´´######..•*
´´´´´´´´´´´###..•*

´´´´´´´´´´´###..•*
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$
$$$?????????$$$____$$$$$????????$$
_$$????????$$$______$$$$????????$
___$?????$$__________$$$$?????$


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 تير 1390برچسب: دیگه ندارم طاقتی دیگه نمونده فرصتی,ساعت 17:59 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com